جـوش بـا 10 چـيـز بـدتر مـي‌شـود
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

جـوش بـا 10 چـيـز بـدتر مـي‌شـود

1. ژنتيك مثبت: اگر اين استعداد را داشته باشيد حتما مبتلا خواهيد شد، پس از والدينتان درباره اين مساله سوال كنيد اگر خانمي ‌مي‌گويد حتي پس از بچه‌دارشدن هم جوش مي‌زده و در ميانسالي از دست آنها خلاص شده، دختر خانم هم بايد اين موضوع را بپذيرد و با صبر و حوصله درمان‌ها ر ا ادامه دهد.

2.اهمال‌كاري: بسياري از جوان‌ها تا وضعيت جوش‌هايشان بهتر مي‌شود در مصرف داروها اهمال‌كاري مي‌كنند. در حالي كه ما مي‌گوييم مصرف داروهاي خوراكي يا موضعي حتي در صورت بهبود كامل، بايد به صورت دوز ادامه‌دار و نگهدارنده تداوم داشته‌باشد. چون تا زماني كه فردي استعداد ژنتيكي دارد، پوست آماده جوش‌زدن است.

3. كم‌طاقتي: اثربخشي درمان‌هاي دارويي زمان‌بر است و ? ماه تا يك سال زمان مي‌برد تا نتيجه‌بخش بودنش را نشان دهد. نبايد منتظر باشيد داروي آكنه مانند يك مسكن عمل كند و سردرد شما را در عرض يك ساعت مداوا كند.

4. استرس: مدام جلوي آينه ايستادن و حرص خوردن روند درمان را مختل مي‌كند. استرس‌تان را مهار كنيد تا پوست بهتري داشته باشيد.

5. پوست چرب: بروز جوش‌ها در افرادي كه پوست چربي دارند بيشتر است. به همين علت ضمن اينكه بايد اين واقعيت را بپذيرند حتما نسبت به ديگران در شستشوي صورت دقت كنند. استفاده از صابون‌ها و محصولات مناسب به اين افراد توصيه مي‌شود.

6. مقايسه خود با ديگران: درمان خودتان را به ديگري توصيه نكنيد چون اين درمان‌ها در افراد گوناگون يكسان نيستند. برخي داروها مي‌تواند باعث ايجاد عارضه در فردي شود و براي ديگري بي‌اثر باشد.

7. دستكاري: قابليت‌ها و ويژگي‌هاي پوست افراد با هم متفاوت است به همين دليل جاي جوش روي پوست برخي افراد مي‌ماند ولي آنچه نبايد فراموش كرد اين است كه مهم‌ترين علت ماندن جاي جوش، دستكاري آن است.

8. تغذيه بد: كسي كه جوش مي‌زند بايد عادت‌هاي خود را بشناسد مثلا اگر مي‌بيند با خوردن شكلات يا فست‌فود جوش مي‌زند اين پرهيز غذايي را رعايت كند.

9. عادت‌هاي غلط: اگر شما موقع اصلاح يا بند انداختن صورت فشار كمتري وارد كنيد و مدت زمان كوتاهي پوست را تحريك كنيد، مي‌توانيد به خودتان كمك كنيد. مواد آرايشي و بهداشتي چرب به زيادشدن جوش‌ها منجر مي‌شوند.

10. شغل: محيط كار شما مي‌تواند در تشديد آكنه موثر باشد. اگر شما در يك آشپزخانه گرم كار مي‌كنيد، بخار غذاها و بخارهاي چربي كه از داغ كردن روغن و... ايجاد مي‌شود با جوش‌هاي شما تماس پيدا مي‌كند و باعث تشديد آن مي‌شود. با تهويه مناسب و بازگذاشتن پنجره‌ به خودتان كمك كنيد. اگر آكنه شما شديد است و تحت‌درمان هستيد و دوست داريد نتيجه مناسبي بگيريد بايد از قرار گرفتن در چنين محيط‌هايي تا حد امكان بپرهيزيد تا آكنه‌تان تشديد نشود.
سلامت

گردآوري : پايگاه اينترنتي پرشين وي


ريزش مو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, :: 13:1 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 125
بازدید هفته : 177
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 66531
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما